top of page
Prenumerera på Restaurangbransch.se's Nyhetsbrev

Tack för att du prenumererar!

Smartplus Inventering: Effektiv inventering och prisuppdateringar automatiskt

Uppdaterat: 24 okt. 2023

Inventering är helt ärligt är inget man brukar se fram emot i slutet av månaden, eller hur? Vem har inte känt frustrationen över att behöva räkna varje flaska, ingrediens och råvara manuellt vid inventeringen varje månad?


Ofta krävs ytterligare insatser för att säkerställa att inköpspriserna stämmer. Gör du restaurangens inventering vet du att detta är en energikrävande uppgift som både kan vara tråkig och tidsödande.

Har du frågat dig själv hur du ska göra inventeringen snabbare och smidigare, och samtidigt se till att dina priser alltid är aktuella?


Smartplus är ett verktyg för bla inventering som skapades just ur den frågeställningen och behovet av att göra inventeringen snabbare, smidigare och mer effektiv.


Tillsammans med restaurangägare, krögare och företagare inom branschen har Smartplus sedan starten 2019 utvecklats till en helhetslösning inom inventering, kalkylering och orderhantering.


Upplysning från Restaurangbransch.se: Betalt samarbete med Smartplus


Inventering med Smartplus underlättar avsevärt genom att effektivt och smart göra inventeringen till något du rent av ser fram emot!

Fördelar med Smartplus Inventeringsverktyg


  • Snabbare Inventering: Med Smartplus kan du enkelt skanna streckkoder och mata in antal enheter, vilket gör inventeringen snabb och enkel. Allt du behöver är en smartphone!

  • Aktuella Priser: Du slipper leta efter eller ringa dina leverantörer för att uppdatera inköpspriser. Smartplus är kopplat till orderhanteringssystemet och uppdaterar automatiskt priserna när du tar emot nya leveranser.

  • Minska Felaktigheter: Genom att automatisera processen minskar du risken för mänskliga fel. Inventeringen blir mer exakt med kopplingen av dina kommande fakturor från leverantörerna.

  • Tidsbesparing: Med en snabbare och smidigare inventering kan du och ditt team fokusera på att förbättra gästupplevelsen istället för att räkna varor.



Inventera smartare med Smartplus Inventering


Smartplus gör inventeringen till en smidig och effektiv process. Slipp manuella räkningar och oro för priser. Med Smartplus kan du spara tid och energi samtidigt som du ökar din inventerings noggrannhet och rapporterar din inventering med enkelhet.


Vill du prova Smartplus Inventering?


Boka en demo helt utan förpliktelser och ange vår unika kod: RESTAURANGBRANSCH så får du testa Smartplus Inventering helt utan kostnad i två månader!


Uppgradera din inventeringsprocess redan idag!


Smartplus logotyp. Ett inventeringsverktyg och inventeringsapp som gör din inventering lättare på många sätt.

Kontaktuppgifter:

Patrik Holm, Grundare

patrik@smartplus.se, +46(0)706118863

100 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page