Ska du köpa ett kassasystem för din restaurang? Vilket kassasystem är bäst anpassat efter ditt restaurangkoncept? Du är inte den enda som frågat dig "vilket kassasystem ska jag välja?" Att välja ett kassasystem till restaurang kan vara en utmaning. Därför kontaktade Restaurangbransch.se marknadens ledande aktörer på kassasystem och skrev en jämförelseguide för restaurangkassasystem.
I vår kassasystemguide kan du hitta en leverantör av kassasystem för restauranger, men också skräddarsydda kassasystem för café, hotell, butik och företag inom besöksnäring. Kassasystemguiden ger dig information om de bästa kassasystemen idag för restaurang med en rad olika kassalösningar och kassafunktioner.
Kassasystem med självbetjäningskassor som bordsbeställning, onlinebeställning, kassasystem för iPad, App-kassasystem, fullt optimerade kassasystem med olika betalningslösningar, kassasystem med integrerad fakturering, försäljningsrapporter, inventering, personalliggare och mycket, mycket mer - allt för att underlätta ditt beslut i valet av det bästa kassasystemet för din restaurang.
Innehåll: "Guide till Restaurangbranschens bästa Kassasystem"
Notera: Detta blogginlägg är inte sponsrat av kassasystemföretagen. Listan ovan är ingen rangordning, utan ordningen utgår från när Restaurangbransch.se fick in svar och material från Kassasystemsleverantörerna. Restaurangbransch.se gick ut med förfrågningar om gratis deltagande i detta blogginlägg till 14 leverantörer av kassasystem; varav de första 6 i listan ovan valde att vara med direkt. Efter detta har blogginlägget uppdaterats när nya kassasystem och leverantörer kontaktat oss och vill vara med i Guiden över Restaurangbranschens bästa Kassasystem.
OBS! Texterna under respektive rubrik nedan kommer från respektive leverantör av kassasystem.
Saknar du ett Kassasystem?
Vill du att ert kassasystem ska vara med i Kassasystem Guiden?
Tveka inte att kontakta Restaurangbransch.se!
Kassacentralen - egenutvecklad programvara för kassa
TruePOS
TruePOS är vår egenutvecklade programvara för kassasystem med ett av marknadens mest användarvänliga gränssnitt. Kassorna kommer med en lätthanterlig touchskärm och tydlig kunddisplay. Vi anpassar systemet för att passa just er och har skräddarsydda funktioner för olika branscher och storlek på verksamheter. Dessutom hanterar vi självbetjäningskassor.
– Rapportapp som visar försäljning
– Fakturering direkt från kassan, samfakturering för återkommande kunder
– Digitala kvitton
– Integration med bokföringssystem & personalliggare
– Automatiska dagsrapporter till bokföring
Kundskärm
En skärm på kassans baksida visar tydligt inslaget belopp. Vid betalning med Swish visas en QR-kod som är enkel för kunden att skanna, istället för att skriva in nummer och belopp manuellt. Displayen kan även användas till bildspel och film med erbjudanden eller produktbilder.
Support & Garanti
Vi erbjuder support och assistans på hela betalsystemet under hela avtalstiden. Tillsammans med full garanti, löpande mjukvaruuppdateringar, nya funktioner och back-up ger vi er en trygghet och försäkran mot oväntade kostnader.
TruePAY
För att kassaupplevelsen ska fungera så smidigt som möjligt har vi våra egna kortterminaler som kan användas till TruePOS. Att ha samma leverantör till kortterminalen som till kassan innebär en enda support som hjälper till med båda delar. Vi erbjuder även en trådlös allt-i-ett-terminal för både beställning och betalning i en och samma enhet med automatiska bongar till kök och bar. På så vis kan gästen beställa och betala direkt vid bordet och slippa köa.
TrueAPP
Spara tid genom att låta gästerna lägga sin egen beställning och betala i förväg, så att er personal kan fokusera på maten! Vi utvecklar vi en webbapp för onlinebeställningar som kan länkas från er hemsida. Vil ni ha mobila bordsbeställningar fixar vi QR-koder till alla bord. Gästerna beställer med mobilen via er beställningssida och betalar enkelt med kort eller swish. Bongen kommer in i kök eller bar och all försäljning registreras automatiskt i kassasystemet.
Kontakta Kassacentralen:
Hemsida: www.kassacentralen.se
Mail: info@kassacentralen.se
Facebook: www.facebook.com/Kassacentralen
Instagram: www.instagram.com/kassacentralen/
LinkedIn: www.linkedin.com/company/kassacentralen/
Trivec - skräddarsydda kassasystem och betallösningar
Om Trivec
Trivec är en ledande leverantör av kassasystem för restaurang, bar och hotell, med över 8000 kunder. Våra lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten.
Trivecs kassasystem
Du får ett kassasystem som skräddarsys efter dina behov. Vi programmerar kassalösningen och kommer ut till dig och installerar systemet samt utbildar personalen. Du har en personlig kontaktperson och kan enkelt växa med lösningen och addera nya tjänster allteftersom verksamheten växer. Vi erbjuder 24/7 support med branschkunnig personal. Kassasystemet har många värdefulla funktioner som dagliga försäljningsrapporter, mini-lager på artiklar, enkelt att göra kassaavslut, minimal administration med integrationer till ekonomi- och personalsystem samt lagersystem. Du kan även integrera kassasystemet till hotellsystem, presentkort osv.
MyTrivec – få relevant data från din restaurang
Med vår webbtjänst MyTrivec får du tillgång till all information som är relevant för din restaurang. Här kan du se försäljningssiffror i realtid och enkelt skapa och få anpassade rapporter. Oavsett var du befinner dig kommer du att ha full kontroll över din restaurang.
Trivec Buddy – mobil beställning och betalning
Med Trivec Buddy kan dina gäster beställa och betala med sin mobiltelefon (Swish, kort, Apple och Google Pay). Det ökar servicen gentemot dina kunder då de inte behöver vänta på att få beställa eller betala. Beställningarna görs direkt i telefonen genom att skanna en QR-kod och din gäst behöver varken registrera ett konto eller betalkort i förväg.
Trivec Handy – mobil bordsbeställning för serveringspersonalen
Trivec Handy gör det möjligt för personalen att ta upp en beställning och skicka beställningen direkt till baren och köket. Det minimerar tiden du spenderar på att springa fram och tillbaka mellan borden och kassasystemet för att ”bonga” in ordern. Trivec Handy är integrerat med Trivec kassasystem vilket innebär minimal administration.
Trivec Handy Pay – en mobil order- och betallösning i en och samma enhet
HandyPay är en mobil order-och betallösning för servisen på en restaurang. HandyPay kombinerar betal-och beställningsfunktioner, vilket möjliggör för smidiga transaktioner och förenklad kommunikation mellan gäster och personal. Gästerna kan betala omedelbart vid bordet, och personalen kan skicka beställningar direkt till köket eller baren utan att behöva gå till kassan och bonga in ordern. De kan stanna kvar ute bland gästerna vilket förbättrar service och ökar omsättningen. HandyPay erbjuder många olika betalmetoder; kreditkort, debetkort, ApplePay, GooglePay eller faktura. Dina gäster kan även sätta notan på rummet om du driver en hotellrestaurang och betala när de checkar ut.
Vi erbjuder även kortterminaler, sjävbetjäningskiosk, digitala köksskärmar samt dryckessystem.
Kontakta Trivec:
Hemsida: https://www.trivec.se/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/trivec/
Facebook: https://www.facebook.com/trivecgroup
Instagram: https://www.instagram.com/trivec/
heynow - molnbaserat kassasystem med mobilbeställning
heynow är den enda leverantören som på riktigt lyckats kombinerar kraften i ett molnbaserat kassasystem tillsammans med QR-kod - mobilbeställning och betalning oavsett om gästen är på eller utanför restaurangen.
heynow kassasystem möjliggör förutom ”klassisk” restaurangdrift också ett helt unikt sätt att driva restaurang på, där öppna notor sömlöst integrerar med gästens telefon för merförsäljning och betalning oavsett om gästen på egen hand skickat sin beställning eller om den är manuellt bongad via service, vilket ger en unik gästupplevelse och en mer lättarbetad restaurang. heynow utlovar 100% nöjd kundgaranti samt ökad lönsamhet från dag ett.
Kontakta heynow:
Hemsida: https;//www.heynow.ai
Kontakt, boka möte/ demo: Nicklas Gottrup, nicklas.gottrup@heynow.ai, 0707998184
Facebook: https://www.facebook.com/heynow.ab
Instagram: https://www.instagram.com/heynow.ai
Purspot - betallösningar för alla typer av säljkanaler
Mobil Online Order
Dina kunder beställer och betalar med mobilen utan att ladda ner en app eller registrering. Kunderna kan handla snabbare och oftare, samtidigt som du får en effektivare personal, produktion och leverans. Tryggt, smidigt och smittsäkert.
MINI Kassasystem – Ett bärbart allt-i-ett kassasystem
Du får allt du behöver i en enda hårdvara, med inbyggt kassasystem i betalterminalen. Du kan ta emot beställningar och betalning där kunderna är. Flexibelt, mobilt och effektivt.
MAXI Kassasystem – Ett flexibelt och fullfjädrat kassasystem
Tack vare ett brett utbud av funktioner är MAXI kassasystem en perfekt kassa för restauranger, caféer och nattklubbar. Bred plattform med många integrationer som uppfyller dina behov
Självklart är alla Purspots produkter integrerade med varandra.
Intervju med stjärnkocken Jonas Svensson om Purspot
Kontakta Purspot:
Hemsida: https://www.purspot.com/
Kontakt: sales@purspot.com, 010-7220290
Instagram: https://www.instagram.com/purspot.sverige/
Facebook: https://www.facebook.com/purspot
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/purspot
Onslip - molnbaserat kassasystem som helhetslösning
Onslips molnbaserade kassasystem är en helhetslösning för restauranger och caféer som vill jobba smart och effektivt. Vi kopplar ihop digitala tjänster och betallösningar med din kassa för smartare företagande och enklare administration. Onslips unika plattform kopplar ihop administration, ekonomi, försäljning och personalhantering direkt till ditt system.
Sedan 2013 har Onslip utvecklat ett kassasystem byggt på en molnbaserad plattform, vilket möjliggör kontinuerliga uppdateringar och ett system som skalar i takt med att din verksamhet växer. Med molnbaserad teknik kommer du åt ditt webbaserade backoffice vart du än befinner dig via din laptop. I ditt backoffice kan du hantera knapp- & bordskartor, rapporter, marginaler, priser, anställda m.m.
Onslips växande plattform utvecklas ständigt med nya kostnadsfria uppdateringar och partnertjänster som ansluter sig till plattformen.
Digital bokföring genom Visma, Fortnox och Björn Lundén
Restaurangapp genom WEIQ
Avancerad statistik via Zoined
Mobila betalningar med Swish och Passbuy
Bokningssystem via Funbutler
Personalhantering via Personalkollen
Digitala bongar via OrderExtender
“Det finns många lösningar på marknaden men Onslip kändes mest i framkant och kunde erbjuda ett kassasystem som gör det enkelt och effektivt att jobba digitalt. Både jag och personalen har snabbt lärt oss att använda ett smart system som täcker alla våra behov.”
Michel Karam, Il Bicchiere
Oavsett om du driver restaurang, hotell eller nöjescenter så erbjuder vi digitala lösningar som passar hela din verksamhet. Via professionell rådgivning och snabb återkoppling skräddarsyr vi en unik helhetslösning just för dig. Vi ser till att du får ett komplett paket som täcker dina kassa-, betal-, och digitala behov. Vi ser även till att du kommer igång på bästa möjliga sätt med vår uppskattade kom igång hjälp och om du har några frågor har du självklart tillgång till kostnadsfri support.
Onslip förenklar administration, skapar tydlig mätbarhet, effektiviserar försäljning och ökar lönsamheten för att du ska få mer tid åt att driva en framgångsrik verksamhet.
Kontakta Onslip:
Hemsida: https://www.onslip.com
Facebook: https://www.facebook.com/Onslip
Caspeco - helhetslösning som skapar kraftfulla synergier
Caspeco 360 är ett komplett system för Dig som driver en mindre restauranger eller en större kedja. Vår plattform innehåller allt ifrån Bokning, Kassa, Personal och Analys men du kan givetvis köpa delar av helheten och enbart välja det som passar Din verksamhet bäst just nu.
En av delarna är ett modernt molnbaserat kassasystem, anpassat efter din verksamhet, inte tvärtom. Caspecos plattform för betalning innehåller intelligent funktionalitet som är nödvändig för att uppfylla samhällets moderna krav: onlineorder via app, webb eller QR-kod, expresskassa, hantering av deliverykanaler direkt in i kassan och vidare till bokföringen.
Caspecos system är alltid molnbaserade och inte beroende av dyr hårdvara. Kassan är en iPad som är välkänt och enkelt, vem som helst kan använda den. Det passar både den lite enkla verksamheten men har samtidigt kraftfulla konfigurationsmöjligheter för den komplexa verksamheten.
Eftersom Caspeco tillhandahåller en helhetslösning skapas kraftfulla synergier eftersom alla system pratar och delar information med varandra. Bokningssystemet flyttas över till kassan som gör att du kan ta del av informationen direkt i kassan och bonga vidare till köket när det är dags för beställning. Gästen kan betala i förskott, på plats i kassan eller bli fakturerad i efterhand. Personalsystemet förstår hur många ni behöver i driften baserat på försäljningsdata och ger förslag på egna prognoser utifrån AI.
Det är inte ovanligt att drifta fler restauranger samtidigt och därmed finns en koncern-funktionalitet som gör att du kan välja om systemet ska styras centralt eller lokalt. Vilket betyder att alla artiklar, menyer, bokförings-inställningar etc korrigeras en gång. I slutet av dagen analyserar Du försäljning och andra nyckeltal enkelt Caspeco Analys.
Utöver detta erbjuds självklart en lång lista med smarta funktionaliteter, däribland: enkel och kraftfull notadelning, virtuella presentkort, orderskärm, KDS, digitala kvitton etc. Caspecos system utvecklas för krögare av krögare, som förstår exakt vilka funktioner som behövs idag och i morgon.
Kontakta Caspeco:
Hemsida: https://www.caspeco.se/
Kontakt: info@caspeco.se, 018- 10 00 18
Instagram: https://www.instagram.com/caspeco/
Facebook: https://m.facebook.com/Caspeco/
OPEN – smarta funktioner och tillval efter önskemål
OPEN är nordens ledande leverantör av kompletta kassasystem och betallösningar.
Undvik flera leverantörer och samla allt på ett och samma ställe, det förenklar ditt dagliga arbete och hjälper dig att växa! Vi har över 18000 installationer ute på marknaden med allt ifrån de stora arenorna till den lilla Kvarterskrogen. Vi kan hjälpa dig med!
OPEN One
Open One är ett komplett restaurangsystem som stödjer dig igenom företagets hela livscykel.
Med många smarta funktioner, integrationer och tillval, som vi anpassar efter era önskemål.
Till vårt kassasystem erbjuder vi blandannat:
• Integrationer till de stora Hotell, personal och ekonomisystemen
• Expresskassor
• Open GO (Mobil kassaplats)
• OPEN Order - Digitala beställningar
• Open Insight - Digital rapportering
• KDS
De primära anledningarna till att våra kunder väljer OPEN
• Helhetsleverantör med en enda kontaktperson för hela kassa-och betallösningen. (Du behöver alltså inte ha kontakt med flera leverantörer för att kunna ta betalt.)
• Trygghet i att jobba med en väletablerad leverantör
• Tillgänglig Support som är öppen 24/7 och har en genomsnittsvarstid på under 3 min
Open GO – ett kassasystem i bärbart format
Ta med dig kassasystemet ut till gästerna! Open GO är ett mobilt kassasystem som gör det möjlig att ta beställningar direkt ute hos gästen, skicka bongar till kök/bar och slutför eller dela betalningar direkt vid bordet. Undvik onödigt spring och spendera mer tid hos gästerna!
Open Order - Öka försäljningen med hjälp av digitala beställningar
Ett bra sätt att öka din försäljning, sänka kostnaderna och öka kundnöjdheten är att erbjuda dina kunder att beställa digitalt. Dina kunder kan antingen beställa från bordet eller på distans. Take-away, uteserveringen, övervåningen eller där ni önskar att använda den, gör det enkelt och sätt en QR-kod där det passar er. Att kunder själva både beställer och betalar via mobilen frigör värdefull tid för dig och din personalen.Beställningen kommer in i kassan och bong skrivs ut där du önskar, precis som om Ni slagit in ordern själva, Smidigt!
Kontakta OPEN:
Hemsida: www.openpos.tech
Mail: sales.se@openpos.tech
Telefon: 010 - 410 20 00
Ancon – Appbaserad orderplattfrom som pratar med köket, gästerna & bossen
Om Ancon
Ancon har utvecklat kassasystem för restaurang, bar och hotell, sedan 1998, vi är idag inne på vår 3:e generation och som är marknadens modernaste system. Ancon Cloud.
Ancons kassasystem
Ancon passar allt ifrån det lilla Cafét upp till den rikstäckande kedjan. Du finner såklart alla funktioner den mest krävande Ala carte restaurangen behöver och du har support 24/7. Använd din egen (eller köp nytt via oss) favorittelefon eller surfplatta, Android eller iOS, ja du kör helt enkelt kassan på den hårdvara du är kompis med! Ström. Platta. Skrivare. Kortterminal. Internet. Färdigt! Vem som helst klarar att kicka igång en kassaplats. Sömlöst kassasystem med samma artikeldatabas för POS och Online order. En kedja kan administrera artiklar centralt från HQ, men samtidigt godkänna lokala avvikelser på en centralartikel, bästa av två världar alltså. Integrationer till marknadsledande 3:e partssystem.
Ancon Analytics – Analysera och skapa Forecast för din verksamhet
Kraftfullt lättanvänt analysverktyg. Analysera den lilla verksamheten eller följ upp hela kedjan. Lägg in receptkalkylen och få full kontroll över råvarukostnaderna. Kopplasamman ditt personalhanteringssystem och se % i realtid. Håll koll på marginalerna, prissätt rätt och sälj mer av det ni tjänar bäst på. Jämför försäljningen med olika tidsperioder eller enheter. Skapa budget för försäljningen samt för personalkostnad och råvarukostnad.
Ancon Order – Online Order
Ancon Order är ett Marketplace med 120,000 användare som kan hitta er restaurang. Här kan dina gäster beställa som de föredrar! Webb eller app. QR-kod från bordet eller Take Away från soffan. Vill ni ha er egen app så löser vi det på ett par dagar. Samma artikeldatabas som till kassan.
Ancon Blast – En hel kassaplats i din ficka
Komplett kassa med inbyggd kortterminal och kvittoskrivare. Ta beställning, bonga, splitta nota och ta betalt. Allt du behöver alltså!
Kontakta Ancon:
Hemsida: www.ancon.io
Mail: sales@ancon.io
Instagram: https://www.instagram.com/ancon.io/
Vendolink - branschanpassade funktioner och kopplingar
Vendolink har i över 20 år hjälpt ägare och personal i mindre och medelstora butiker, restauranger, kaféer och serviceinrättningar med enkla och effektiva betallösningar.
Kassalösningarna är designade för att underlätta vardagen för våra kunder i alla olika branscher. Vi har ett brett samarbete av integrationspartners som möjliggör smidiga arbetsflöden. Alla funktioner är bara ett klick bort och vi fokuserar på att automatisera så mycket som möjligt. Allt för att du skall kunna fokusera på din verksamhet och affär.
Våra lösningar är utvecklade i nära samarbete med våra kunder och innehåller ett stort antal branschanpassade funktioner och vår marknadsledande kundsupport säkerställer, per telefon, chatt och e-post att kunderna alltid är redo att ta betalt.
Vår egen lösning för e-kvitto är digitala kvitton utan krav på registrering eller appar. Det innebär att kunderna inte behöver dela med sig av personlig information men ändå kan göra ett smart val för miljön. Med den elektroniska papperskorgen slipper man dessutom onödiga utskrifter när kunden inte alls vill ha kvitto.
VendoPRO är ett av Skandinaviens ledande och mest kompletta kassasystem som i över 20 år har utvecklats och förfinats av vårt eget team i Helsingborg. Systemet är skalbart och passar för små butiker såväl som stora kedjor. Kopplingar finns till bokföringssystem och varuleverantörer. Stöd finns för statistik, lagerhantering, prislistor, bokningar, kundklubb och olika betallösningar.
• Flexibelt och skräddarsytt efter din verksamhet
• Stora integrationsmöjligheter
• Webbaserad backoffice
VendoGO! är en ny generation av mobila kassasystem, så kallade mPOS. VendoGO! är inte större än en vanlig kortterminal men innehåller ändå alla funktioner som krävs. Vi har satt användarvänlighet och smidighet i fokus, vilket gör VendoGO! till en av marknadens mest lättanvända och mångsidiga system där man kan säga att man har ”butiken på fickan”.
• Mobil och flexibel för alla tillfällen
• Användarvänligt och modernt gränssnitt
• Kom igång snabbt och sälj direkt
Kontakta Vendolink:
Hemsida: www.vendolink.se
Mail: kontakt@vendolink.se
Kontaktperson: Fredrik Halla fredrik.halla@vendolink.se
Instagram: https://www.instagram.com/vendolink/
Rebnis - ett användarvänligt kassasystem alla kan använda
Ett bra kassasystem är ditt bästa stöd på jobbet. Är systemet genomtänkt och lättanvänt underlättar det arbetet för dig och din personal. Rebnis Kassa ger dig enkelt åtkomst till viktiga funktioner såsom rabatt, korrigeringar och notahantering. Du kan fokusera på dina kunder, ge rätt och snabb service samtidigt som du håller ett bra arbetstempo. Du får en smidig och korrekt hantering med bra koll på verksamhetens flöden och ekonomi.
Förenkla än mer för dig genom att låta Rebnis kassa:
Hantera kunderna direkt via sitt inbyggda självbetjäningsläge.
Exportera bokföringen automatiskt via SIE-fil.
Hantera kundkort (blipp eller magnetspår) med saldo och/eller rabatt.
Exportera försäljningsstatistik till Personalkollen eller Caspeco.
Låta gästerna checka in och betala via Maitres.
Rebnis Kassa passar dig som:
driver café, bageri, restaurang, bar, nattklubb eller liknande.
söker ett användarvänligt system som all personal klarar av att hantera.
vill ha en dynamisk försäljningsvy som fungerar i er dator och padda.
behöver kunna exportera redovisningsdata mellan olika programvaror.
Pris från 695kr /månad.
Kontakta Rebnis:
Hemsida: https://rebnis.se/
Mail: info@rebnis.se
Facebook: www.facebook.com/rebnisab/
Instagram: www.instagram.com/rebnisab/
Winpos – En helhetspartner med egenutvecklat kassasystem
Vi tillhandahåller kompletta, avancerade och driftsäkra kassasystemslösningar som är baserade på egenutvecklade programvaror. Våra kunder representerar många olika branscher, såsom fackhandels-, hospitality-, arena- samt färje- och kryssningsbranschen.
Winpos erbjuder er verksamhet ett riktigt stabilt betal & affärssystem som växer med er verksamhet, detta oavsett ni har en enkel kassa eller fler. Med Winpos Hospitality får ni alla funktioner er verksamhet behöver och med en överlägsen möjlighet att skala upp om det behövs med tiden.
Med Winpos kan ni:
Hantera kassan/kassorna centralt oavsett hur många kassapunkter eller restauranger ni driver
Övervaka er försäljning i realtid och få ut automatiska rapporter när ni vill
Fakturahantering
Hantera kundlojalitet & kampanjer
Hantera borden direkt i kassan
Hålla koll på ert lagersaldo
Och mycket mer
Och det är enkelt satt lägga till:
Handhållen kassa - Ta emot beställningar och ta betalt direkt vid bordet
App för att göra beställningar och ta betalt på resande fot eller via QR kod på bordet
Med restauranger, cafés och hotell i 9 länder och med över 15 000 kassor i drift, kan vi garantera ett system som funkar när ni behöver det, även om internet inte fungerar.
Vi har tre olika nivåer av kompletta ”vanliga” kassasystem plus ett mindre system för de som klarar sig med enklare funktioner och en kassa. Välj det system som passar er bäst. Winpos levererar alltid våra kassor installerade och redo att jobba från dag ett.
Detta gäller alltid hos oss:
Inga dolda kostnader
Hanterar alla vanliga betalsätt
Integration mot de flesta betalterminalsleverantörer på marknaden
Full valfrihet på inlösare
Installation
Utbildning
Fjärrsupport
Möjlighet till BackOffice via ”molnet”
Offlineförsäljning – kassorna fungerar som vanligt även om internet går ner
Kontakta Winpos:
Hemsida: www.winpos.se
Kundservice: sales@winpos.se, 010 195 92 00
Facebook: https://www.facebook.com/winposgroup
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/972681/
Yabies - Ett komplett kassasystem för din restaurangverksamhet
Yabies kassasystem är perfekt för restauranger, barer och caféer. Du kan anpassa lösningen efter dina behov genom att sätta upp snabbkommandon för mat och dryck. Med hjälp av den integrerade bordskartan och bongsystemet kan du driva din restaurangverksamhet.
Låt dina gäster beställa online
Låt dina gäster beställa sin mat via vårt färdiga bokningsflöde, även kallat för Yabie Online. Här kan du erbjuda mat för takeaway, alternativt koppla på din egna leveransservice. Kunderna lägger sin beställning, väljer leveransalternativ och tid. Du hanterar ordern direkt i din kassa. Där kan du till exempel bestämma om kunden ska betala direkt eller när de hämtar upp. Beställningen skapar automatiskt en bong till köket. Inget krångel eller extra kostnad för varken dig eller dina kunder.
Låt dina gäster beställa från bordet
Som en del av Yabie Online kan du även erbjuda dina gäster att beställa och betala direkt vid bordet. Dina gäster scannar QR-koden på bordet som automatiskt anger vilket bord de sitter vid. Utan att behöva stå i kö kan dina gäster välja fritt från menyn i sin egen takt, betala direkt online och sedan sitta kvar vid bordet tills maten kommer. Samtidigt kommer beställningarna och betalningarna direkt in i din kassa som vanligt. Kan det bli enklare?
Kontakta Yabis:
Hemsida: www.yabie.com/mat-och-dryck/
Kundservice: sales@yabie.com
Telefon: 010-551 73 33
Gastrogate Kassa - En modern kassalösning för din restaurang
Gastrogates kassasystem är enkelt att använda och uppfyller alla de krav en modern restaurang ställer på ett kassasystem idag. Ta snabbt och enkelt betalt av dina gäster över disk, vid bordet eller låt dina gäster beställa själva med app, QR kod eller expresskassa. Med ett superenkelt backoffice kan du hantera alla inställningar, uppdatera priser och menyer blixtsnabbt. Har du en hemsida via Gastrogate uppdateras menyn för kassan och hemsidan på ett och samma ställe.
Ta betalt på de sätt du vill
Kort, Swish, blipp, integrerad kortterminal, extern kortterminal, expresskassa, QR kod, vid bordet, vid kassan, hemifrån soffan, genom app eller kontant. Du bestämmer! Vi har genom vår samarbetspartner Nets både trådlösa och nätverkskopplade kortterminaler som funkar med alla inlösen. Har du inte något inlösensavtal idag så hjälper vi till att lösa ett till dig.
SWOOSH! Blixtsnabbt från kassan till köket
Snabbt och enkelt kan köket eller baren ta del av de beställningar som kommit in. Genom att koppla rätter till olika skrivare säkerställer vi att beställningar kan behandlas blixtsnabbt!
Kontakta Gastrogate:
Hemsida: https://chef.gastrogate.com/
Mail: hej@gastrogate.com
Instagram: https://www.instagram.com/gastrogateforchefs
Kontaktformulär: https://www.chef.gastrogate.com/kontakt
PRESENTERA DITT FÖRETAGS PRODUKTER OCH TJÄNSTER FÖR RESTAURANGBRANSCHEN
På Restaurangbransch.se kan vi hjälpa nya potentiella kunder att hitta ditt företags produkter, service och tjänster.
Kommentarer